efter solsken kommer regn.. eller?


Jag och Pelle, vi kan låtsas att Carro är med också.

Dagen har spenderats på byn med Pelle och Carro. Naaaajs!
 Men vädret har varit lite lurigt, när jag cyklade hemifrån så var det ganska kyligt. Sen under dagen vart det skinande sol och jättevarmt! Så jag och Pelle stack hem till henne och bytte om till lite svalare kläder. Sen när jag ska cykla hem så öppnar sej himlen totalt och det bara häller ner regn över mej. Nån som kan gissa vem som var som ett åskmåln när hon kom hem eller? Hehe, men efter en varm dusch så kändes livet lite mer värt att leva.

Och imorgon är det ju inget mindre än Persmässa!! Taggaaaaaa. Dock har jag absolut ingen aning om vart jag och dom jag ska vara med ska hålla till innan själva mässan börjar. Men det löser sej, sen blir det shaka ass hela natten lång! Och likaså på lördag. OCH och och och, nu kommer det bästa - jag kommer gå in gratis båda kvällarna för jag och Pelle ska jobba på volastan på söndag! Hur kungligt? Nu tänker ni som alltid jobbar på volastan att "jaja, what else is new" liksom, men skitsamma. Let me have my moment of joy.

Jag har iallafall lyckast klura ut vad jag ska ha på mej nu. Imorgon ska jag ha en blå tunika med urringad rygg som jag hade förra året också. Och på lördag så ska jag trolla så att min skolavslutningsklänning blir ett linne, också ska jag ha det nedstoppat i uppvikta jeans (lite blondinbella varning på det, men ni får leva med det).

Den stora frågan nu är vilka skor jag ska ha, och vad jag ska ta mej till med mitt hår.
Ja ni, den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0