still awake, fatta man ju

Ja, som ni märker så sket sej mina gå-och-lägga-mig-kl 8 planer. Kom på att det är ju andra delen av Maria Wern deckaren ikväll, det kan man ju bara inte missa.

Kom också på att jag ska till tandläkaren imorgon, HUR ska jag komma ihåg det mitt i all denna spex-hysteri? Ja hörreni.. det kan bli spännande. Annars äre ju aldrig trevligt att gå till tandläkarn, men man måste ju. Och just nu längtar jag lite faktiskt, ska förmodligen få tandställning, inte direkt imorgon men. Och dum som jag är då så längtar jag faktiskt till det, men jag står lätt ut med att va lite plåtkäft när jag vet att jag sen kommer ha raka fina tänder resten av livet! Hallelujah för det ska jag tala om för er ;)

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0