skam den som ger sej

Jaa hörreni! Vilken lymmla dag säger jag bara... shit! Jag och Hanna Kissner började med att göra en asgrym (om jag får säga det själv, och det får jag.) dans som vi ska ha på spexet, så den nötte vi i en timme, sen nötte vi i många mer timmar med att lära ut dansen till alla som ska vara med. Och jag hoppas slutresultatet blir bra, blir detta en flopp tror jag att jag lägger mej ner och dör, för just nu har jag värk i varenda muskel i min kropp, mitt huvud värker och snoret rinner i näsan. Och det ska inte bli förgäves! Så nu ska vi träna satan och kicka rumpa när det väl gäller sen! Känns bra att vi redde ut det hela så att majoriteten blev nöjda trots mycket kaos, men jag må säga att jag är förbannat stolt över både mej själv och alla andra som har kämpat den här dagen med allt till spexet! Trägen vinner.

Hoppas bara att jag inte blir mer sjuk nu, det har jag inte tid med. Det är så extremt mycket med spexet nu så allt bara snurrar i huvudet på mej. Men det ska blir bra, det ska gå bra.

Efter skolan gick jag och Adina till det nya cafét och taggade ner, sen åkte vi hem till henne och skrev klart en låt till spexet.

Puh, spexspexspex... ;)
Nu ska jag chilla satan och lägga mej klockan 8 så att jag är pigg och fräsh imorgon. HeHe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0