kung!

Är alldeles glad och sprallig trots att jag har förkylning i kroppen! Dagen har varit bra och dansövningen inför spexet nu på slutet av dagen gick galant! Blir imponerad att alla lär sej dansen så pass snabbt, sjukt bra. Underlättar ju mycket för mej och Hanna också :) Nu krävs bara en himla massa nötning för att dansen ska få det där lilla extra ;) Gud vad kul det ska bli att visa upp den, hehe.

Imorgon är det fredag, den här veckan har gått sjuukt fort. I helgen blir det bara chill tror jag, är ju fortfarande inte heelt kry. Men på lördag ska vi iallafall stå och sälja fika på julmarkaden för franskaresan igen.. suck.

Och hörreni! Jag kom ihåg att gå till tandläkaren idag ändå, haha. Gick bra det, inga hål så långt ögat når. Skönt, dock lite tveksam var dom på om jag skulle få tandställning eller inte eftersom det bara är två tänder som kommer i lite konstigt läge för mej, och inte alla. Så jag är väl inte direkt prio ett, och jag kommer tyvärr måsta vänta ändå till våren på att få veta om jag får tandställning eller inte.. lite halvtrökigt, menmen, så är det!

Nu ska jag käka pannkakor, ta en dusch och sen nöta the vampire diaries, i vanlig ordning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0