en svunnen tid

syrran om choklad:
du som inte tyckte om "hoklad" när du va liten ;P

Fick en kommentar av min kära storasyster på mitt choklad-inlägg och började minnas tiden då jag, som kommentaren säger, inte alls tyckte om HOKLAD. Haha. Jag minns så väl att jag drack oboy med typ en halv tesked oboy pulver i, för jag tyckte ju inte alls om oboy, jag drack det bara för att mina äldre syskon gjorde det, hehe..

Jag kan då lätt konstatera att mina smaklökar ändrats under åren, när jag var mindre så avskydde jag både choklad och hamburgare. Och nu - vem kan leva utan choklad och hamburgare liksom? Helt orimmligt.
Vad kan jag säga? Jag var ung och dum </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0