devote.se nästa? blogg.se kan ta sej i röven

Jag har ingen aning om varför alla bokstäver plötsligt blivit stora i min blogg. Hackers? Jag har ändrat stilmallen i sömnen? Universum hatar mej? Jaa, jag har ingen aning. Måste försöka fixa det iallfall.. ååh, jag har inte ork till detta! Himla röta.

Dagen har iallfall vart superbra! Och dansträningen gick också skiiiitbra, äntligen så har vi fått ordentligt kläm på't! Men nu när jag kom hem så bara krashlandade jag totalt, all min energi är slut. Har inte ätit ordentligt idag, hann inte med frukost också var det fiskbullar till lunch.. så det är härdsmälta i mitt huvud och i min kropp nu.

Ska se om jag kan fixa bokstäverna nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0