Det ska va gött å leva, det ska ni ha klart för er.

Träningen ikväll gick skit. Det var verkligen inte min kväll ikväll! Men dagen har åtminstone varit bra, efter skolan gick jag, Pelle, Louise, Julia, Matilda och Elsa på ica och handlade för morgondagens bravader. Vi 9:or ska nämligen till Iggesund av alla ställen på jorden och titta på en mordern teaterverison av Ronja Rövardotter! Jag hoppas på att det blir bra. Vi får även äran att göra ett studiebesök på Iggesunds pappersfabrik, a.k.a "bajsfabriken". Gött vi kommer lukta sen vill jag mena! Är väl inte direkt supertaggad för morgondagen, men lite mer taggad blir jag när jag tänker på allt gott jag köpt till min matsäck, godis, pringles, mackor, yoghurt, potatissallad och läsk! Matsäck à la Lisa :D


Kommentarer
Postat av: edith

haha kul , (bajsfabrik) :P

2010-08-25 @ 19:47:31
URL: http://edithlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0