so.. wzup?

Förlåt för äckligt dålig uppdatering, jag har varken haft tid, ork eller lust. Nu sitter jag här iallafall, med datorn i knät och undrar vad jag ska skriva för något. Adina har nyss åkt hem, vi har haft en riktigt trevlig och slapp dag! Och jag bakade världens godaste kladdkaka som vi mumsade på. Det blir bara en slappar kväll också tror jag. Ska fippla lite med designen här på bloggen och titta på några serier.

Ska förresten leta fram min kamera ikväll eller imorgon som inte har använts på ett tag, också ska jag nog knäppa några kort imorgon bara för skojs skull. Dock lovar jag inget, vet ju inte än vad morgondagen har att erbjuda.

byee


Kommentarer
Postat av: Adina, om kungen själv får välja.

Blev lite förvånad faktiskt att du inte skrev något om din älskade kycklingsallad.

tack för dagen! <3

2010-08-13 @ 01:36:03
URL: http://astrosmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0