pissed of

Nu är jag förbannad för jag la ner hela mitt hjärta och min själ i ett långt blogginlägg, också laggade datorn sönder lite och när allt vart normal igen så var mitt inlägg borta!!! Himla skitblogg.

 Så... here we go, ska försöka återskapa inlägget så gott det går.

Vi har som sagt vart i sthlm och gävle under dom här två dagarna och arbetat och kämpat med flytt och urstädning av lägenheten i gävle. Men det har lönat sej ganskaaa bra ändå, hann gå på stan en snabbis innan vi åkte hem och där fick jag tag på nya skor, ett par till fake converse fast en smalare modell. Också har jag fått övertagit Erikas säng som hon hade i gävle, och den är mycket större än den jag har nu. Så det är ju nice! Sen så håller jag på och taggar sönder till rosenström i helgen!! Det kommer bli så grymt kul :D

Och btw! Det kommer bli bildlösa inlägg ett tag framöver för högtalarna på våran stationära dator har packat ihop totalt, så jag sitter vid pappas laptop och jag vill inte lägga över bilder till den. Såå ni får stå ut med töra bara-massa-text inlägg.

huuuujsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0