orka deppa, men måste bara skriva av mej.

Jag sitter i sängen med datorn i knät och myser till min chill-playlist på spotify. Melissa Horn är en favorit! Känner mej lite halvseg och lite fundersam.. det händer så mycket runt om kring och jag hinner inte med! Det känns som att jag är så nära att tappa fotfästet nu. Jag har gjort många val som enligt många är fel nu på sistone, men just nu känns det som att jag skiter i det. Jag lever mitt liv som jag vill! Men man kan ju inte låta bli att fundera, vad alla val kommer få för konsekvenser en vacker dag.

Men vet ni vad? Den dagen, den sorgen.


Kommentarer
Postat av: Frida

tänka sig vilken likadan situation vi sitter i ändå lisa!

men det är precis som du säger, den dagen den sorgen. det är våra liv!!

och det är alla tankar som gör så att det skiter sig, för egentligen har vi ju sjukt skoj!

jag finns alltid, det vet du. älskar dig. <3

2010-08-30 @ 17:07:34
URL: http://byfriida.devote.se
Postat av: Lisa

Jaa vi får skita i vad alla andra tycker och bara leva livet! Jag finns här för dej med, jag älskar dej :) ♥

2010-08-31 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0