kungkväll

Har haft en kungkväll med mina favoritbrudar! Jag och Pelle åkte först ner på ön och kikade när vårt lag tränade, sen så åkte jag, Matilda och Pelle vidare upp på byn för att käka lite mat och sen drog vi ner till öjeparken och satt där och hade det nice i kvällssolen! Också planerade vi även inför helgen, Björn Rosenström spelar ju i Bollnäs, så vi ska pallra oss iväg dit ett gäng och kika på det, hoppas man inte bli nertrampad i publiken eller något liknande, känns som att det finns risk för det.. haha. Men det kommer bli bra, gäälet bra.

 och nu är jag sådär lagom smart och är uppe sent fast jag ska upp kl 6 imorgonbitti (vansinne!!!) och åka till stockholm och bära möbler och grejja. Familjen litar lixom på mina muuuskler.. hehe ;) Eller inte kanske. Men man må ju bidra med det man kan, right?

Nu - OTH! ♥
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0