i hemmets lugna vrå

Sundsvallstrippen blev riktigt lyckad, vi hade två jättemysiga dagar och jag kan meddela att Hanna och Tommies nya lägenhet är suuuperfin!

Igår så sprang vi på stan och sen på kvällen så gick vi och åt middag på All Star, och jag fick in jordens potion! Jag beställde en club sandwich och fick in en aasstor tallrik med massor med pommes och typ 5 mackor.. haha. Lite ironiskt med tanke på att jag ändrade mej ifrån hamburgetallrik till club sandwich för jag trodde att det skulle vara mindre mat, hehe iiicke. Det var en jättemysig kväll iallafall, vi satt ute i kvällssolen och åt, pratade och hade det trevligt.

Idag så har vi sprungit fötterna av oss inne i Birsta, jag shoppade inte så värst mycket varken inne i birsta eller på stan. Ekonomin är inte den bästa och jag var inte ute efter något särskilt, men jag köpte iallafall två t-shirtar, en tunn huvtröja, en stoor ring och ett diadem för att lösa mitt hårproblem. Jag kände att jag inte skulle orka platta håret idag, hehe. Så jag är väl hyffsat nöjd iallafall!

Nu taggar jag söndeeer tills imorgon!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0