fotboll är kung

Det var så himla roligt att spela match ikväll! Dock förlorade vi med 4-1, men det skiter vi i. Alla gjorde en grym insats och det var bara så sjukt roligt! Fick finbesök på avbytarbänken också, Julia och Elin dök upp. Mina solstrålar =) ♥

Sen så när jag kom hem så såg jag att mamma och pappa hade fixat till en sänggavel till min säng, superenkelt fast ändå snyggt. Dom hade bara fäst en tunn playwood skiva (stavas det så?) i sängen och klätt den med ett vitt och beige randigt tyg. Stilrent och färgerna passade bra in i rummet! Hur bra som helst ju.

På fredag drar jag, Elin och Julia till grannstaden Bollnäs för att kolla lite i affärerna och förhoppningsvis spendera halva dagen på himmelriket, Max alltså. Det kommer bli superduper!

Nu ska jag checka lite One Tree Hill, sweeeeet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0