En lista

Du heter? Lisa Marie Östergrens.

Smeknamn:
Bara Lisa :)

Låt som när du är ledsen sörjer till? The funeral - band of horses eller Feeling a moment - Feeder

Beroende av? Internet, haha! Och one tree hill

Vad tror folk om dig? Har ingen aning, and I don't give a shit :)

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår tror jag.

Hur imponerar man på dig? Man kör sitt eget race och är ödmjuk.

Brukar du skratta för dig själv? Ibland I guess, inte så ofta dock.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ingenting, har nyss rensat inkorgen.

Var bor du? Edsbyn

Trivs du där? Kunde vart bättre, kunde vart sämre. Edsbyn har ju sin lilla tjusning ändå

Har du haft sex idag? Haha, nej.

Hur svarar du i mobilen? Jag svarar så orginellt som "Hallå?"

Vem ringde du senast? Var längesen jag ringde någon pga min ekonomi, haha. Meen, det var Louise jag ringde till sist.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Oj, det minns jag inte.

Brukar du komma i tid: Yes indeedio. Jag är verkligen inte en tidsoptimist! Så jag är nästan jämt klar i god tid.

Hur känner du dig nu: Glad och trött :)

Vanligaste färg på dina kläder: Oj, svårt! Antagligen vitt eller svart?

Vad tycker du om fötter: Jag tycker dom är väldigt bra att gå på.

Vad saknar du: Sömn och pengar.

Hade du en bra kväll igår: Nja, pretty boring. Men helt OK.

Favorit dryck på morgonen: That's easy ;) tropisk juice eller oboy!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Just nu - 01:30 men när det är skola så blir det väl runt 23:00

Är du blyg?: Beror på situationen, men jag är nog faktiskt lite blyg av mej.

Sysslar du med någon idrott: Jaa, fotboll!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Näe, jag har väldigt svårt att tänka mej att man kan bli kär efter att endast ha tittat på honom.

Har du spytt offentligt: Haha jajjemen, twice. Utanför apoteket, ingen trevlig upplevelse. Mamma åkte dit med en sjuk unge och åkte hem med två.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Prata med killkompisarna och luska ut lite hemlisar, hehe ;)

Är du nöjd med ditt liv: I det stora hela, Ja. Finns dom som har det 1000000 gånger värre, så man ska inte klaga.

Är du bortskämd: Nej, dock påstår mina äldre syskon det.

Vad gör du i morgon: På dagen - ingen aning, på kvällen - spelar match.

Vad är det värsta du vet? Grodor! Och massa annat normalt som krig, falskhet, skitsnack osv.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det tycker jag absolut!

Vad är det finaste du fått? Oj, jag vet faktiskt inte.

En speciell dag du minns: Det jag tänker på just nu är när vi i 6:an var iväg till borlänges äventyrsbad, vet inte varför. Men det var en rolig dag som jag minns iallfall.

Du samlar på: Ingenting.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast ringer jag inte till nån alls, men det ska väl vara Adina isf.

När grät du senast: Long time ago!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa tills jag dog!! *snälla låt det ske*

Vill du gifta dig? Jorå.

Vill du ha barn? Jaa, someday.

Är du musikalisk? Nja, kan spela gitarr? Räknas det som musikalisk..? njaa.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vattenvattenvatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det har hänt. Inte ofta, men det har hänt.

Biter du på naglarna: Nope, har aldrig fattat grejen med det. Haha


Kommentarer
Postat av: Bittis, de one and only

"Biter du på naglarna: Nope, har aldrig fattat grejen med det. Haha"



Nu var du allt rolig din lille jävel. Sitter och gör narr av folk som biter på naglarna när du själv käkar från dina egna läppar!

2010-08-20 @ 00:34:22
URL: http://brittaunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0