chilicheese med broccoli.

Heyy! Jag har haft en superkul dag i Bollnäs med Julia, Elin blev tyvärr inte med. Men jag och Julia åkte iväg och rockade brallorna av Sveriges fulaste stad, haha. Köpte inte så mycket, men några saker blev det. (En supermysig stickad kofta och deo från Åhlens, 299:- och tunna tights från Lindex, 79,50:-)
Köpte desto mer på Max! Fast dagens fail var att köpa chilicheese, visste ni att det är något grönt innuti dom..? Jag citerar Julia:

"Det är ju något grönt i, typ broccoli."

Anyway, så det var 16 kr helt bortkastat, men det är ett misstag jag inte gör om.
Tack för dagen Julia, den var mer än kung :D ♥

 Nu ska jag äta och sen kommer Matilda förbi och plockar upp mej så drar vi till Elin för film mys! Superbra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0